luni, 29 septembrie 2014

Autoodă


Stimaţi concetăţeni, iubiţii mei
la ce vă zic acum, luaţi aminte,
căci nimeni nu le zice cu temei,
ca viitorul vostru preşedinte!


Dacă e ţara, azi, o catastrofă,
e vina unui singur ordinar,
aş vrea să vă recit numai o strofă,
pe care-o am aici, în buzunar!


Răbdare aţi avut, nu şi tutun,
şi, de un sfert de secol, aşteptaţi
s-ajungă preşedinte un Tribun
născut aici, la poale de Carpaţi.


La mijloc de brumar este sorocul,
vă spun eu asta, dragi companioni,
când ţara nu mai fi-va iarmarocul
în care se tocmesc nişte spioni,


căci eu voi fi ales în turul doi
(Să fie Domnul nostru lăudat!),
dar ştiu de pe acuma, ştiţi şi voi
că iar voi fi, la voturi, fraudat.


V-aştept pe toţi la urne, să-mi daţi votul,
în mine doar vă mai găsiţi salvarea,
căci v-a-ncerca, desigur, matelotul
în locul lui să-şi pună ţiitoarea!

Un comentariu: