marți, 15 mai 2012

Gunoiul de la Primărie



Hai cu noi să scăpăm de GUNOI!” scrie, cu litere de-o şchioapă, pe benerele electorale de înălţimea unui bloc cu patru etaje care ni-l înfăţişează pe Corin Romanescu, candidat din partea UNPR la Primăria sectorului 5. După cum îşi îndreaptă, ameninţător, arătătorul către noi, amărăştenii, ai crede că acest slogan nu seamănă a îndemn, a chemare ci, mai degrabă, a poruncă, iar mie, cel puţin, după o viaţă de executat ordine, acest lucru îmi repugnă.
Fiind însă vorba de o problemă arzătoare, cea a gunoaielor, am zis să trec peste asta şi să dau şi eu o mână de ajutor la salubrizarea sectorului în care locuiesc. Numai că, domnul candidat n-a învăţat de la şeful său de partid, generalul cu patru stele Oprea, că, atunci când organizezi o activitate, e musai să precizezi data (ora), locul şi ţinuta. Să zicem că de precizarea ţinutei nu era nevoie, pentru că nu aş fi mers la adunat gunoaie îmbrăcat la costum şi cravată, cum i-am văzut eu pe unii candidaţi de prin alte sectoare. Dar, locul? Locul şi ora? Cum să le ghicesc? Că doar n-oi fi eu băiatul ăla, mentalistul Cristian Gog, care, în finala concursului “Românii au talent”, a reuşit să pună mâna pe marele premiu de 120.000 de euro!
Neavând, aşadar, datele necesare, nu-mi rămâne decât să aştept, ţinând permanent la îndemână un sac de plastic şi mătura din dotare. Şi unde aş putea să fac mai bine acest lucru, adică să stau şi să aştept, dacă nu pe balcon, de unde pot să admir, în toată măreţia lui, benerul de pe peretele blocului de vizavi?!
Dar, ia stai! Dacă în sloganul domnului Romanescu nu este vorba de gunoiul nostru obişnuit, cel de toate zilele? Dacă, sfătuit de cineva (de Oprea, în niciun caz, că nu-l duce mintea!), încearcă să ne sugereze că gunoiul de care trebuie să scăpăm se află la Primărie? Din păcate, cu acesta ne-am obişnuit. Așa că, până la urmă, ce o să facem? Scăpăm de el și punem altul în loc?

9 comentarii:

  1. Don Biliuta ii cifrat nene ! Ia mata C-15,16,17...si sa vezi cum te dumiresti cu toate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea, C-15, C-16 etc. sunt, cumva, niscai vitamine care ajută la deşteptăciune? Dacă da, e nevoie de sfatul medicului sau le ia fiecare după cum îl duce capul? Să nu-mi spui că se găsesc la BDS, că acolo nu am acces, pentru că nu fac parte din organ.

      Ștergere
  2. Dom-le, parcă ieri ziceai că ai pleca din sectoru' unde-i primarele, care este! Acu' aveţi şansa să vă procopsiţi cu altu'. Auzi, Corin! Romanes(cu)! Ales bules!
    Şi io ziceam că nu-l mai vreau pe Piedone, da' la dracu', decât Sulfinica...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acu, dacă mi se reabilitează şi blocu, parcă n-aş mai pleca. Până la urmă, se obişnuieşte omu cu răul.

      Ștergere
  3. Saraci cata-s de tembeli se elimina intre ei GUNOAIELE!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar mai marele peste gunoieri este un alt candidat, care ţinteşte mai sus, adică la Capitală.

      Ștergere
    2. Anonimule,prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta! Vad ca esti atras de "blondul" Marean

      Ștergere
  4. Salutare, Iliută! E mai greu cu scăpatul de guinoaie pe la 5. Parcă Garcea mai candidează la voi. Dar cum să alegi între un "grec" şi-un oltean?

    RăspundețiȘtergere
  5. L-ai uitat pe cel portocaliu. Aşa că am variante care mai de care...

    RăspundețiȘtergere