joi, 15 august 2013

Cine e penibil?

Mă, fraţilor, io, unul, nu mai înţeleg nimic! Dacă voi înţelegeţi, lămuriţi-mă şi pă mine, ca să nu mor prost! Pentru că, iacătă ce cetii io într-un comunicat dat luni de către mai marele păste sindicaliştii militari: „Cu data de vineri, 9 august a.c., domnul Col. (r) Valeriu Pricină, vicepreşedinte fondator în funcţie al SCMD, este membru al UNPR. Cu aceeaşi dată, domnul vicepreşedinte SCMD, Col. (r) Valeriu Pricină, este preşedintele Departamentului Aparare, Ordine Publică şi Siguranţă Naţională al UNPR, cu toate îndatoririle dar şi posibilităţile care decurg din această calitate, în activitatea de partid”.
Păi, nu Pricină era ăla, mă fraţilor, care să bătea cu pumnu` în piept pă la tilivizor şi le zise unora de pe la nu ştiu ce site, la în 19 ianuarie 2011 că, citez, dupe surse, nu din memorie: ”Noi vom continua protestele. Vom continua să avem acțiuni. Este dreptul nostru. Noi nu luptăm pentru bani. Oprea poate să-mi dea mie o sută de milioane în plus că eu nu-i accept. Îi accept numai în condiția în care îmi este respectat statutul, recunoscut gradul, nu confiscat cum se întâmplă acum, şi dacă sunt scos din condiția de asistat. Eu, la vârsta mea, vreau să-mi apăr ţara. Poate am nebunia asta. Dacă sună goarna după mine, nu poate să sune după un civil. Sună după colonelul Pricină”?
El este, mă fraţilor, că văz că-i deteră ăştia şi poza! Şi tot el, Pricină, mai zise atunci: ”Practic a fost un şir de invective la adresa celor care fac rezistență faţă de tot acest aşa-zis program legislativ. După opinia mea a fost o tentativă de intimidare destul de clară şi prost mascată. Cu alte cuvinte ni s-a spus: aveţi grijă, ar trebui să mai tăceţi că ne insultaţi, oamenii aceștia care se ocupă de program sunt eroi, iar voi sunteţi niște nenorociţi. Omul ăsta (n.r. – Gabriel Oprea) nu înțelege nici acum esenţa luptei noastre. Noi nu luptăm pentru bani. Asta nu înţelege el, că nu ne poate cumpăra pronunţând tot felul de măriri de ultimă oră”.
E clar, mă fraţilor! Oprea nu înţelese atunci şi nu înţelege nici acum care este esenţa luptei SCMD. Da`, nici io nu înţeg ceva. Cu ce îl cumpără Oprea pă Pricină, dacă nu cu bani, că văz că banii nu-l interesează, nici dacă i-ar fi dat Oprea, cum le dete şi altora, o sută de milioane în plus? Auz? Doar dacă n-are treaba asta un chichirez al ei şi noi nu ştim. Pentru că, iată ce scria domnul Dogaru pă blogul său personal, în 22 februarie 2013, despre „penalul Oprea şi penibilii lui susţinători”: „Există o dreptate imanentă şi nicăieri nu scrie că numai noi, cei năpăstuiţi, trebuie să părăsim "pe cale naturală sistemul", câte "250 pe lună", asa cum au hotărât d-nii Boc şi Oprea! Si vom avea grijă să plătească Oprea şi Igaşs, nu acarii Păun!” Dacă Pricină fu băgat în partidu` lu` Oprea cu un scop anume? Mai ştii?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu