miercuri, 13 februarie 2013

Poliţia ştie!

De vreo două zile, de când pe uşa de la intrarea în bloc a apărut un anunţ prin care noi, locatarii, suntem informaţi că se fură componente ale liftului, obiecte din apartamente şi de la subsol, mă simt mai în siguranţă. Ştiam şi înainte de apariţia anunţului pe uşă că hoţii fură orice. Dar acum aflu asta oficial, chiar de la Poliţia Română, ai cărei reprezentanţi au lipit respectivele anunţuri.
Acum să nu care cumva să credeţi că mă simt mai în siguranţă pentru că organul ştie cam cu ce se ocupă hoţii. Nu! Mă simt mai în siguranţă pentru că şi hoţii vor şti că Poliţia ştie ce fac ei şi se vor lăsa păgubaşi. Şi nici în blocul meu nu vor mai fi păgubaşi. De exemplu, vine hoţul la uşa blocului şi, în timp ce aşteaptă liniştit să-i deschidă vecinul la al cărui număr de interfon a sunat, ca să nu se plictisească, pentru că vecinul se mişcă mai greu, începe să citească anunţurile de pe uşă. Când dă cu ochii de anunţul pus de Poliţie, bănuiţi cam ce reacţie are.
De-asta mă simt eu mai în siguranţă.

2 comentarii:

  1. Asa te vreau Iliuta, subtil si plin de verva. M-ai binedispus cu tonusul tau. Sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  2. TOP GUN

    PESTISORULE,

    Dat fiind faptul ca intraram in anul de gratie al sarpelui, cica de apa,stie si Politia si Marean a lu'Vanghelie!Asa ca poti sa-ti dai seama ca sarpele asta prevesteste numa'rele si nenorociri asa ca nu-si mai fac datoria 'organele' ca oricum e cam degeaba!Intra sarpele asta de apa in opozitie cu Luna si-n coliziune cu MIG 21 si cu Sukhoi nu stiu ce numar si rezolvarea-i gata!
    Pestisorule,daca ramane report la Loto asta seara,joc si eu ptr.duminica si-o intind cu familionul, ehei spre alte zari albastre, neimbulinate!Sfatu' meu:nu rata ocazia,joaca si tu!Cine stie, poate-i anul tau Pestisorule!
    O SEARA EXCEPTIONALA ,SA FII IUBIT SI TOATE CELE BUNE ALATURI DE FAMILIA TA MINUNATA!

    RăspundețiȘtergere