vineri, 11 mai 2012

Nedumerire



Singurii oameni de afaceri pe care îi cunosc şi cu care mă întâlnesc zilnic, când scot căţelul la plimabre, sunt femeia de serviciu şi soţul acesteia. De vreo câteva luni, aceştia îşi mai rotunjesc veniturile primite de la Asociaţia de proprietari, adunând de prin resturile menajere şi vânzând sticlele de plastic aruncate de locatari, unele pe toboganul ghenei de gunoi, cele mai multe, însă, direct pe spaţiul, fost cândva verde, din jurul blocului. Dar aceştia nu locuiesc în bloc. Şi nici acei „întreprinzători” care mai scot şi ei un ban, vânzând la centrele de colectare a fierului vechi ba o ţeavă de la bătătorul nostru de covoare, ba o porţiune smulsă din gardul ce împrejmuie blocul, ba un calorifer luat de pe scara blocului. Şi sunt destui de astfel de „întreprinzători” în sectorul 5.
Dar, cine ştie, or fi fiind oameni de afaceri şi în blocul meu! Altfel nu văd de ce ni s-ar fi lipit pe geamul uşii de la intrare un anunţ, format A 3, prin care suntem invitaţi să participăm sâmbătă, 19 mai, ora 11, 00, la „Forumul oamenilor de afaceri”, ce se va desfăşura la Palatul Parlamentului.

5 comentarii:

  1. Buna! Te invit sa participi laconcurs!
    http://aurarusu.wordpress.com/2012/05/11/mare-concurs-mare/

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi da, şi io când ies cu Max, mereu dau peste un "coleg" care-mi zice:
    - Şefu', am nevoie de doi lei!
    - Ce coincidenţă, îi răspund, şi io am!
    Da' nu se lasă, ori uită de la o zi la alta, ori speră să uit io odată ş-odată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca se da ceva la forumul asta si timeretul liberal s-a gandit si la locuitorii sectorului 5.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere