marți, 6 august 2013

M-am ajuns!

Astăzi, când tocmai ajunsesem cu tehnoredactarea unei cărţi la o parodie dedicată eroului de la RTv, Gheorghe Becali, am primit un mesaj pe telefonul mobil. „Free Gigi!” Atât şi nimic mai mult! După scris, nu-mi dau seama dacă este o rugăminte sau mi se cere, pe un ton imperativ, să-l eliberez pe Gigi. Altfel stăteau lucrurile, dacă aş fi auzit o voce. Că este rugăminte sau nu, eu l-aş elibera pe Gigi, măcar ca să-i liniştesc pe cei de la RTv, care, zilnic, îi înalţă acestuia osanale. Dar dacă, peste o zi, două, primesc un alt mesaj: „Free Omar Hayssam!”, ce mă fac eu atunci? Nu mi-i pun în cap pe toţi cei care aşteaptă cu gura căscată ca teroristul nr. 1 al ţării să facă dezvăluiri incendiare despre anumite persoane cu funcţii? Mi-i pun! Aşa că mai bine îmi văd liniştit de cartea mea şi-i las pe alţii să-l elibereze pe Gigi...

Un comentariu: