miercuri, 21 august 2013

Asta nu-mi miroase-a bine

Mă fraţilor, multe mi să pot pune mie în cârcă, da` că l-aş avea la suflet pă domn` Băsescu, nu. Nu-l am, şi gata! Da`, chiar şi-aşa, să ştiţi că îmi fac griji păntru el. Aflai chiar acu` de la tilivizor că-l împinse păcatu` de să urcă în elicopter şi, cu toate că, pă drumul până acolo, mai văzu fo trei hore şi fo patru botezuri, până la Sibiu nu să opri. Nu să opri nici măcar să facă o poză, două cu lumea care să benoclează pă cer. Să benoclează nu dupe elicopteru` lu` domn` Băsescu, ci dupe fun nor de-ăla de aduce ploaia.
Mă fraţilor, da` omu` ăsta care răspunde de soarta tuturor românilor nu să gândeşte şi la soarta lui? N-auzi şi el, că doar toate tiliviziunile deteră asta, că împăratul rromilor de pretutindeni, Iulian întâi şi ultimul, le zise cu guriţa lui unora de la nu`ş ce fiţuică de doi bani că e în stare să facă crimă cu domn` Băsescu păntru Elena Udrea, pă care, dupe înmormânatrea defunctului decedat vrea s-o ceară de nevastă? Lu` ăsta, lu` Iulian, îi căzu cu tronc Elena Udrea. Îi căzu cu tronc, ce mai! De cum o văzu cu bikinii ăia de trei-patru centimetri pă care îi poartă ea în faţă, nu i să mai duse gândul de la ea şi acu, zor-nevoie, că vrea s-o ceară de la Blaga.
De-asta îmi fac eu griji păntru domn` Băsescu! Dacă acolo, la priveghi, scapă fo vorbă că el vrea s-o puie pă Nuţi în locul lui, dupe ce iese el la pensie? Şi, dacă aude asta, nu-i sare ţandăra lu` împăratu`? Îi sare! Că şi mie, dacă aş fi în locul lui, mi-ar sări. Adicătelea, cum, mă teteo? Io vreau să o încalţ în cocoşei, de la tălpi şi până la genunchi, şi vii tu cu vrăjeala că o faci preşedinte? Hai sictir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu